2009. augusztus 17., hétfő

Gyors padlizsános tészta

Nyári gyors tésztaétel, sietősöknek.

Tegnap a strandról hazajőve, fáradtan és rohanósan készült el ez a tészta. Gyorsan kellett valamit összeütnöm, kb. 20-25 perc alatt sikerült is, aztán siettünk tovább a családi összejövetelre.

Hozzávalók:
  • kevés olaj
  • 2 db paprika (egy sárga és egy piros)
  • egy nagy padlizsán fele
  • egy fél citrom leve
  • sörélesztőpehely
  • bazsalikom, majoranna
  • 4-5 gerezd fokhagyma
  • durumtészta
Kevés olajon megpirítottam a kockára vágott paprikákat, majd rádobtam a szintén felkockázott padlizsánt, és kevés víz hozzáadásával megpuhítottam. Sóztam, és megszórtam sörélesztő pehellyel és meglocsoltam a citrommal. A legvégén kapta meg a zúzott fokhagymát, és tálalható is.
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Hobbies