2009. július 29., szerda

Krémlevesek III. - Burgonya krémleves

Imádom a burgonyát, minden mennyiségben és fűszerrel jöhet. Ezt a krémlevest a klasszikus babérral készítem, de a kömény is jól használható erjedésgátlóként a burgonyához.


Hozzávalók:

  • burgonya
  • 1,2 babérlevél
  • kömény
  • bio vegeta vagy leveskocka
  • egy kevés szójatejföl (elhagyható) vagy citromlé

A burgonyát apró kockára vágtam, feltettem főni vízben, és sóval, vegetával, babérlevéllel és köménnyel ízesítettem. Botmixerrel turmixolás után szójatejfölt (két kiskanálnyi maradék) adtam hozzá. A sörélesztőpehely nálam mindenbe belekerül, ezért ez a leves sem maradhat ki.

Candida diétázók sörélesztőpehely és élesztőmentes vegeta/leveskocka nélkül fogyaszthatják!

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Hobbies