2008. december 27., szombat

Avokádókrém - az isteni reggeli

Nem szoktam reggelizni, délig csak gyümölcsöt eszem. De persze néha én is elcsábulok, és ilyen alkalmakkor szoktam melegszendvicset vagy éppen avokádókrémet csinálni...

Nagyon finom, nagyon egyszerű: Az avokádót félbevágom, kiveszem a magját, lefejtem a héjját (ez a legnehezebb művelet az egészben), összetöröm villával. Megsózom, rengeteg zúzott fokhagymát teszek bele és már mehet is a piritósra... kb. 8-10 kenyeret fogyasztottunk el belőle - aztán vajas-sajtosra váltottunk... :-)

Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hm, ez valóban nagyon fincsi. Én is szeretem és valamiért nálam a TOP 10 második helyezettje már régóta. Olyan egyszerű. Örülök, hogy vagy és blogolsz. Üdv.

Névtelen írta...

Szia!
Nálunk is nagy kedvenc az avokádókrém, szerencsére most Mexikóban vagyunk és itt elég könnyű finom, érett avokádót szerezni fillérekért :-) Én hámozás helyett kikaparom egy kanállal, úgy sokkal egyszerűbb. Nem rontja el a bors sem, sőt. És ha van kéznél friss koriander, vagy menta... még jobb.
Üdv, Juci

Blog Widget by LinkWithin
Hobbies