2008. december 26., péntek

Az IKEA és én...

Hogy miért emlegetem olyan sokat az Ikeát és termékeit? Most elárulom... :-)

Szeretem a skandináv stilust, olyan egyszerű, letisztult, barátságos, modern, légies, egyszóval teljesen nekem való. Ráadásul még közel is van, itt, az Örsön, úgyhogy meglehetősen gyakori látogató vagyok arrafelé.

Több okból is szeretek betérni:

  • egyrészt ötletet meritek, profi lakberendezők által megalkotott enteriőrökből,
  • másrészt sok-sok kis apróság, alapanyag kapható olcsón, amiket ha továbbgondolok, nagyon jó kis tárgyakat tudok késziteni,
  • harmadrészt nagyobb bútorokat is szivesen veszek ott.
Aki hozzám betér, azonnal felismeri őket, mivel elég sok van belőlük. Néha azzal szoktam poénkodni, hogy Ikeás mintalakásom van, vagy hogy az IKEA szponzorál. Ez persze mind nem igaz, egyszerűen csak szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Hobbies