2008. december 25., csütörtök

Karácsonyi scrapbook alkotások: naptár és baba kép

Páromnak ajándékként 2009-es scrapbook naptárt alkottam, az eddigi nyaralási és egyéb képeinkből.
Minden hónap más-más érzés, szinvilág, hangulat, téma köré rendeződött. Próbáltam olyan képeket kiválogatni, amikről tudom, hogy a párom szereti, illetve volt a fejemben pár olyan téma és vicces szöveg, amihez külön képet kellett késziteni. A papirokat, szineket a hónapokhoz és a témákhoz is igazitottam.

Néhány képet feliratot szivacsos kétoldalú ragasztóval ragasztottam fel, ezzel kiemelkedik a térből, még jobban 3D hatású.

A felhasznált anyagok: scrapbook papirok, előre kinyomtatott képek és feliratok, matricák, egyéb kivágott minták, ábrák.

Példaként felteszek egy-két oldalt. :-)

Július az utazás körül forog, egy egyiptomi és kétegy soproni képpel (amint hajókázunk, ázottan, viharban), pár matricával kiegészülve.



Augusztusban egy szintén egyiptomi, hajó fedélzetén spontán készült kép látható rólam, naplementében, álmosan, talán épp felkelőben - nagyon fáradt voltam, és kifeküdtem aludni a fedélzetre.


Ez a kép Sopronban készült: a bobpálya mellett, egy "mini" játszótéren találtuk ezt a is és nagy gyerekeknek szánt markológépet. Párom mérnök, ezért azonnal rávetette magát, muszáj volt kipróbálnia. :-)


Novemberhez egy tipikus itthoni látkép került: párom alkotás, csavarozás közben. Ő is teljesen olyan, mint én, állandóan alkot, szervez, szerkeszt, stb. valamit.


Ráadásnak pedig egy képkeret, ami a párom nővéréjéknek készült, mivel második babájukat várják - akár a napokban. Egy fehér Ikeás képkeret, rajta készen kapható matricák, illetve scrapbook papirból kivágható feliratok, minták, szivacsos kétoldalú ragasztóval felragasztva.

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Hobbies