2009. október 8., csütörtök

Kölessel töltött tök


Végre-végre-végre!!! Tudok újra sütni! Már annyira hiányoztak a tepsis ételek, hogy el nem tudom mondani! Az új konyhánkban az első étel, amit csináltam, a rakott zöldség volt, recept később, most nincs nálam a kép. Aztán sütöttem sütőtököt, és végre tudtam tölteni is - ezúttal tököt.

Egész nyáron vágytam a töltött cukkinire, de úgy látszik, idén lemaradtam már róla, mert tegnap nem találtam már a piacon nagy, töltésre alkalmas példányt. Úgyhogy lett belőle tök, ez is ugyanolyan jó.


Ahogy én töltöm:
  • készítek egy lecsót (2 fej vöröshagyma, 5-6 paprika, pirospaprika, só, fokhagyma)
  • belefőztem azt a lágy, szegedi, csípőskolbász-ízű gabonakolbászt
  • kapott kis sörélesztőpelyhet
  • belefőztem a legvégén a kölest, hogy legyen még egy kis tartalma, tartása
  • és beletöltöttem a cukkinibe.
  • Megsütöttem, és a legvégén egy kis füstölt növényi sajtot tettem még rá, ezzel is sütöttem egy kicsit.

Sörélesztő nélkül candidások is fogyaszthatják.

Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Hobbies