2009. augusztus 30., vasárnap

Mákos guba - az 5 perces édesség

Ma reggel vásárolni voltunk a Kaiser's-ben, és kenyér után kutatva megláttam a piszkei kétszersültet... Innen jött az ihlet a mákos gubára, évek óta nem készítettem. Amúgy nem vagyok nagy édességes, de a mákot nagyon szeretem.
Felkaptam hát hozzá egy natur pur szója-rizs tejet, a darált mákot és közöltem Balázzsal, hogy ma mákos guba lesz. Nem kellett győzködnöm.

Hozzávalók
:
  • egy zacskó piszkei édes kétszersült (teljeskiőrlésű)
  • darált mák
  • fél liter szója- vagy rizstej
  • méz
  • nálam fahéj is került bele, de lehet még vaníliát is használni hozzá.

Egy nagy tálba beleszórtam a kétszersültet, rá jó sok mák került. A növényi tejbe mézet tettem és fahéjat, jól elkevertem és felforraltam. Ráöntöttem a mákos kétszersültre és kész.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Hobbies