2008. november 19., szerda

Variációk dobozra

Dobozból sosem elég... Egy nőnek főként nem, mert annyi kacatot felhalmozunk, hogy arra a világ összes doboza sem lenne elég. De hamár "kénytelenek vagyunk" dobozolni, miért ne lehetne szépen, ízlésesen tárolni a kis mütyűrjeinket.

Fiókos


Ezt a fiókos szekrénykét az Ikeában vettem (hol máshol...? :-P), kb. 2500 forint volt. Kettő egymás mellett egy fenyő könyvespolcon kapott helyet, és a varróeszközöktől a színes ceruzákig mindenféle kis apróság megtalálható a kis fiókokban. A nagyobbak pedig például papírok tárolására alkalmas.

Az elkészítésénél decopatch papírt használtam, ami méretben pont megfelelt, mivel jóval szélesebb a szekrény a szalvétáknál. Ez a papír vékony, könnyen kezelhető, nem annyira nyúlik, mint a szalvéta - jó volt vele dolgozni. A fiókokat kivettem és rámértem a papírra, majd decoupage ragasztóval felragasztottam. A minta az osztásokon túl folytatódik, így nekem egységes, harmonikus hatású. A minták körül, illetve magába a mintába arany pöttyözéseket tettem üvegkontúrral, és kis kövekkel díszítettem.

Teafilter/ékszertartó


Ez az eredetileg teafilter-tartó doboz sokoldalúan használható: gomboknak, gyöngyöknek, ékszereknek, stb. 12 rekesz van benne, ami ideális a kis mütyűröknek.

Fehér alapozás után rádecoupage-oltam az elefántos szalvétákat, a maradék helyeken pedig barnára festettem. A tetején alul és felül eredetileg egy-egy barna csík volt, de aztán a scrapbookhoz kapható öntapadós csíkkal kiegészítettem. Végül arany kontúrt és piros kövecskéket kapott. A középső elefántot 3D lakkal kidomborítottam.

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Hobbies