2009. szeptember 7., hétfő

Érdekes történések

Az elmúlt héten nem voltam Budapesten, sem internet közelben. De az élet nem állt meg, érdekes események történtek.


Pamacsunk valamelyik nap - Balázs szerint csütörtökön - hazaállított egy nyakörvvel... Azonnal levette róla, mivel pont azért nem vettünk még neki, mert csak 6 hónapos kortól lehet. Nézegettük, sorszámos... Aztán megnéztük Bernyót, neki is ugyanilyenje van, mondta is Anyu, hogy ez a legdrágább fajta, 2500 Ft-os kullancs-bolha nyakörv. Hát nem tudom, ki volt az ajándékozó, hogy történhetett, de beindult a féltős programunk, mert Balázsom korábbi cicáját is valaki felkaphatta (szintén cirmos volt). Alig fél órára engedte ki aznap, elment nyakörv nélkül, visszajött azzal. Elképzeltük, mi történhetett: nem hiszem, hogy valakinél halomban áll a cicanyakörv, valószínűleg már átjárt oda Pamacs korábban, megvette, aztán alkalomadtán ráadta valaki a nyakörvet. Pedig nem sokat szokott elmászkálni tőlünk, amikor mehetne, sokszor akkor is mellettünk, az asztalunkon alszik. No mindegy, kb. 2-3 hét múlva úgyis költözünk.
Merthogy beindult a lakásunk 2 hónap szünet után, pont akkor, amikor nem voltam itthon - mikor máskor. A festő ennyi ideje húzza a munka elkezdését és persze a határidő (szept. 30.) előtt gyorsít be. Anno kb. 2 órát voltam kint vele, átbeszéltük a színeket, adtam neki rajzot, hogy bármikor elkezdhesse a munkálatokat, de mivel sokat állt a projekt, nem készítettem fel belőle Balázst, remélve, hogy talán nem most akarja elkezdeni. Pedig igen... Balázs kirohant szerda reggel vele beszélni, és mire mi most hétfőn kimentünk látogatóba, már a két háló, a wc és a fürdő készen volt. A fő projekt a nappali-konyha-közlekedő még várat magára, de remélhetőleg ezen a héten az is meglesz.
A kézmosót, ami nem volt a fal mellett még 2 hete, áthelyezték, teljesen szép lett. Már csak a parketta van hátra, és 21. körül jön az új konyhám is, nagyon izgi. Meg kell vennünk a beépített hűtőt, a mosogatótálcát hozzá, illetve majd megrendelni az üvegpanelt.
Már tervezem és készítem a design elemeket, tegnap az esküvői képeinkkel feltöltöttem egy 9 ablakos képkeretet, amit még januárban vettem, direkt az új lakásunkba. Egyelőre még fekete-fehérek a képek, de majd kinyomtatjuk őket színesben is.

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Hobbies