2008. november 29., szombat

Karácsonyi alkotások

Koszorú és asztali dísz


Életemben először ma ellátogattam egy kertészeti árudába, hogy adventi koszorút alkossak. Eddig mindig megvettem hozzá külön-külön a kellékeket, de ezúttal - mivel jó szokásomhoz híven idén is utolsó pillanatban ébredtem rá, hogy nincsen koszorúm - inkább beneveztem egy közös alkotásra a barátaimmal.




Az ilyen készítési lehetőségek azért nagyon jók, mert sokkal szélesebb választékot tudok használni, kedvemre használhatom a terméseket, zúzmót, ragasztópisztolyt, kötöző drótot, hó sprayt, stb. Ráadásul összességében sokkal kevesebbe került - a koszorú és a dísz 2500 Ft volt együtt -, mintha boltit vettem volna, vagy egy-egy csomag méregdrága termést veszek a hobbiboltokban (gyűjtögetésről idő hiányában szó sem lehetett...).

Mivel sokan voltak az árudában, kb. 2,5 óra volt, mire a két díszt elkészítettem. Aztán nagy örömmel, büszkén hoztam haza, és kihelyeztem a lakásba.


Ma van az első adventi gyertya ideje, kellemes megemlékezést mindenkinek!


Decoupage vastag fólián

Vastag, spirálozáshoz használt fóliára tettem rá ezt a szalvétát. A fólia mögé került fel a szalvéta, hogy a fényes, sima fólia felület legyen felül.


Ezzel a módszerrel majd a napokban csüngő diszeket is fogok készíteni: kiscsizmát, harangot, stb.


Textildecoupage lenvászon szatyron



Az egyszerű decoupage technika textil változata. A szalvétát hozzá napokkal ezelőtt láttam meg, és rögtön emlékeztem rá, hogy kell, hogy itthon legyen egy-két dugi lenvászon zacsim, amire tökéletes lesz. Kb. 5-10 perc alatt elkészül egy ilyen kis zacskó, és mehet is a radiátorra száradni, majd megtöltve felköthetjük a helyére.



Hungarocell függő


  • Karácsonyfa

  • Hungarocell karácsonyfa arany matricával és kövekkel díszítve. A közepén egy ablak van, amibe átlátszó fóliát terveztem, fizikailag pedig a párom vágta fel a hungarocellt és illesztette bele a fóliát. Erre ragasztottam a szarvasokat, mindkét oldalról egyet-egyet. Majd egy maslival felkötöttem.



A kreasarok


Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Hobbies