2008. november 4., kedd

7 dolog rólam...

Hát engem is utolért... pedig pont valamelyik nap írtam magamról, ezért a helyzet megnehezedett, de ahogy szoktam mondani, "innen szép nyerni".

Lássuk csak:
  1. Szeretek táncolni - mindenféle táncokat: csak úgy, önfeledten a szórakozóhelyen, vagy kötöttebben is hastáncot, rockyt, latin táncokat, de kipróbáltam az afrodance-et is és bármi másra is nyitott vagyok,
  2. Imádom a "lelki kurkászást", ahogy én hívom: az önismeretet, lelkizést, ezért mindenféle csoportokba, tanfolyamokra, oldásra, családállításra járok. Ami érdekes, hogy főként gondolati ember vagyok, aki általában a fejében él, bár az utóbbi években egyre jobban átbillen a mérleg a megélés oldalára.
  3. Egy kis sokkolás: a beöntést egy jó dolognak tartom - élettanilag és érzésre is :-) Évekig hárítottam, ódzkodtam tőle, de be kellett látnom, hogy nincs vele gond, sőt :-P
  4. Szeretem a skandináv országokat: pár hónapig éltem Finnországban, jártam Dániában, Svédországban is. Tetszik a nyugodtságuk, mentalitásuk. Ha nem hinnék abban, hogy ott a helyünk, ahova születtünk, ilyen helyen élnék - de bárcsak lenne egy kicsit melegebb odafönn! :-)
  5. Állandó közléskényszerem van, imádok beszélni, írni, kommunikálni, és általában nem a felszínes dolgokról, hanem belecsapok a lecsóba, a lelkiekbe. A párom szerint egy pszichológus veszett el bennem (de az örökre :-P). Hogy kiéljem, tagja és szerkesztője vagyok a veg.hu-nak, szeretek szervezkedni, beszélgetni, írni, és régóta foglalkoztat a könyvírás is (természetesen valamilyen lelki témában).
  6. Hamar lelkesülő, pörgős, de nem annyira kitartó típus vagyok. Jönnek-mennek a gondolatok, ötletek, érzések, hangulatok, de csak kevés dolog, ami állandó az életemben/fejemben. Az emberek például ilyenek (párom, barátaim).
  7. Feledékeny és szétszórt, aranyosan szeleburdi tudok lenni, néha nekimegyek, leverek és elejtek dolgokat. Velem mindig történik valami muris, és jókat tudok nevetni magamon. (látom lelki szemeim előtt, ahogy a párom ezt olvassa és nagyokat bólogat. De mivel imádja Susanne Mayer figuráját a Született feleségekből, ez semelyikünknek nem okoz gondot. :-P)

Hát ennyit rólam, a többi (gondolat, érzés) az írásaimból úgyis kiderül. :-)

Kezdő blogozó lévén nem igazán tudom, kinek adhatnám tovább a staféta botot, úgyhogy ettől most eltekintek (de fenntartom a jogot, hogy később szabadon kipécézzek valakit erre a nemes feladatra).

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Hobbies