2008. október 2., csütörtök

És a gépezet elindul...

Először is SZERETETTEL ÜDVÖZLÖK MINDENKIT AZ OLDALAMON!

Több éve tervezem, hogy saját honlapom legyen, de most úgy látszik, ehelyett engem is elkapott a gépszij - és a blogmánia... :-) Kissé sután, de lelkesen vetettem bele magam ma délután a saját blogom létrehozásába. Azt tudtam, hogy körülbelül milyen tartalmat szeretnék összerakni, de formába önteni, megkreálni nehezebb, mint gondoltam - jó kis őszi-téli kihivás a hosszú, sötét, unalmas estékre, éjszakákra :-) Aki ismer, az most elcsodálkozhat: nem vagyok az az otthon ülő, mamuszos és tréning-nadrágos fajta, és a rendszeresség sem erényem - ezért nekem extrán kihivás lesz ezt a blogot folyamatosan fenntartani, fejleszteni, táplálni, stb.

Remélem, azért sikerül egy pár érdekességet megosztanom főzés, alkotás, lelkizés, vegaság témában.

Üdv,

Nóri

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Hobbies