2008. október 31., péntek

Pár szó rólam

Csak úgy, Schlagwortokban:

Általánosságok:
  • Budapesten születtem, itt is élek (Zuglóban), 4 éve külön a szüleimtől
  • közgazdasági szakközépbe, majd főiskolára jártam, nki. gazdaság szakirányon, angolul és németül beszélek (utóbbi inkább már csak múlt idő)
  • 4 éve vagyok vegetáriánus, ebből 3,5 teljesen vegán.
  • Szeretem a kézművességet, a lakberendezést, a táncot, bulit, pörgést, programokat, utazást, színházat, kiállításokat, sétát, kirándulást, mókát, kacagást. Ja, és imádok főzni...
Érdekességek - amiket kevesen tudnak rólam:
  • nem tudok fütyülni (mondjuk az első 23 évemben összesen nem ettem annyi répát, mint most egy hét alatt... csak kár, hogy nincsenek összefüggésben... :-P)
  • úúútálom a paradicsomos káposztát, és a zellert (és a petrezselymet...)
  • kiskoromban cukrász szerettem volna lenni (ehelyett lettem közgazdász, de minek... :-P)
  • imádom a számítógépes játékokat, főleg a stratégiait és az életszimulátoros-tycoonos dolgokat (a lövöldözőseket természetesen nem, pacifista lévén) - régen rengeteget játszottam velük, mostanság örülök, ha van két percem kicsit szusszanni
  • nagyon szeretek gokartozni, noha a sebességtől alapvetően félek a kocsiban, hullámvasúton, stb. Amúgy meg imádom a vidámparkot, főleg a trambulint :-)
  • amin sokan kiakadnak: soha nem ittam alkoholt, kávét, nem dohányoztam, de sokszor szívok a munkahelyemen :-) szóval ezek a káros szenvedélyek kimaradtak az életemből, de egyáltalán nem bánom (és pótolni sem fogom ezt az "űrt")
  • 6 évvel ezelőtt nagyon meg voltam hízva, kb 20 kilóval voltam több, mint most. Aztán magamhoz tértem, lefogytam, és egy fél évre rá lettem vega.
  • mindig is érdekelt a szociológia és a politológia - pár évvel ezelőtt még másoddiplomás képzésen is gondolkodtam, de aztán nagyon eldurvult a politika, ezért lemondtam róla.
  • Évekkel ezelőtt hírmániás voltam, napi 5-6 híradót minimum megnéztem, politikai hírműsorokkal tarkítva. Ma már szinte csak "dísznek" használom a tv-t, annak is elég pocsék... :-)
  • nem szeretem a mozit és az "alap filmekből" is teljesen műveletlen vagyok. Több barátom próbált már meg kikupálni, nem sok sikerrel: mostanra sikerült eljutnom odáig, hogy belenéztem a gyaloggaloppba és a brian életébe - az túlzás, hogy végignéztem, mert elaludtam rajta...
  • zenei általánosba jártam, amiből nem sok maradt meg, de a zene szeretete igen. Játszottam furulyán és zongorán.
  • a főiskolán valamelyik marketing tárgyból egyszer egy holland húsipari (!) cégnek csináltunk piackutatást a magyar helyzetről. Jártam a Baromfi terméktanácsnál is statisztikai adatokért, stb. Aztán kiutaztunk Hollandiába prezentálni és meglátogatni egy húsfeldolgozó üzemet... :-s (szerencsére nem dolgoztak, amikor ott voltunk, csak elméletben láttuk a folyamatot) Akkoriban még csak jele sem volt a későbbi vegetáriánusságomnak, és az egészből nem sokra emlékszem.


Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Hobbies