2010. november 4., csütörtök

Tormás cékla-répa saláta magvakkal - a tél slágere


Nem bírtam elviselni a céklát... a szagától is rosszul voltam... idáig. De most kipróbáltam reszelve, répával, kevés citrommal és tormával. Valami mennyei!!! Ajánlom mindenkinek, aki szeretne tenni valamit az egészségéért, immunitásáért! A torma légúttisztító, immunerősítő, a cékla és a répa mindketten igazi lugosító-májvédő, erősítő hatású gyökérzöldségek.
Hozzávalók:
  • 2 db sárgarépa
  • 2 db cékla
  • citromlé
  • 1 db torma
  • hidegen sajtolt olaj (én napraforgót használok)
  • pirított napraforgómag és lenmag, szezámmag, tökmag, ami van otthon.

Lereszelem a sárgarépát, céklát és a tormát, összekeverem, citromlével és olajjal meglocsolom, és a pirított magokkal megszórom.

Tipp: a magok pirításánál a sorrend a következő: napraforgó és tökmag, később a szezám és a lenmag, mert ezeknek kevesebb idő kell, és magasra ugranak. :-)

Jó étvágyat!

3 megjegyzés:

Gitta írta...

Igen, igen, jó sok tormával! Nálam is ez a sláger!

Szabó Gábor írta...

Mi is imádjuk a reszelt céklát-répát tormával, citromlével. Nálunk egy kis borsikafű ad még nagyobb pikantériát!

m.k. írta...

Rendszeres olvasód vagyok. A candidás étrendet nem ártana bevezetnem, de epekő-műtét előtt vagyok, tehát vörös- és fokhagyma tilos. Van ötleted?köszönöm.

Blog Widget by LinkWithin
Hobbies