2008. december 21., vasárnap

Karácsonyi képek

Kb. 1 hete kezdtem neki ezeknek a képkereteknek. Mivel idén minden piros-zöldben pompázik, elővettem hozzájuk az összes ilyen kellékemet: bordűrök, 3D festék, dekorgumi, ékszerkövek, szarvas, fenyőfa, szalag, stb.

Fogtam 3 db egyszerű, Ikeás keretet, lefestettem piros akrilfestékkel és a scrapbook technikához használt bordűrökkel diszitettem. A középsőnek kivettem a hátlapját, a piros "szálas" szalagot rádecoupage-oltam, és ráragasztottam az öntapadó hátú fenyőfát. Majd kapott egy Boldog Karácsonyt feliratot csillogós 3D-festékkel.


A másik két keret még nem nyerte el végleges formáját, viszont a dekorgumi-kő kombináció már fix rajtuk. Újabban szinte mindent üvegkontúrral csinálok: ezzel ragasztom a köveket a különböző felületekre, kontúrozok képeslapot, ajándékkisérőt, decoupage dobozokat és egyéb tárgyakat, stb.

Ragasztásnál azért is nagyszerű, mert amikor belenyomom az üvegkontúrba a követ, az oldalán egy kevés kifolyik, ezzel a kontúrozás, kiemelés is egy lépésben megoldódik. Teljesen kész formájukban azt hiszem, hogy felakasztom a képeket egymás alá, összekötve vagy damillal, vagy piros szalaggal.

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Hobbies